minnen...

ojojoj....vad många minnen, har gått igenom lite lådor med gamla böcker i, skrivböcker från låg/mellanstadiet, berättelser, dagböcker...sen kom jag till en låda med parfymer... lukter är minnen på flaska! Jag luktade lite på min "Stich no 12" och mindes PRECIS hur det var under den periden jag använde den parfymen, precis som med mina andra perfymer, minnena bara vällde över mig, vilka killar jag var kär i, vad vi skrattade åt, vilka kläder jag använde mest och mycket mer... *ler*
Nu ska jag försäka slita mig från gamla tider och rensa upp lite till.


På Onsdag flyttar Per till stugan i Åsa, allting går så galet fort när det väl händer något! ska bli så skönt att han har eget så vi kan ha ett eget liv ibland :)

anyway, måste fortsätta med trökiga sysslor nu.
-mors-
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback