För allt som var för längesen och för vänskap som består...

Borde packa...städa lite...fixa och dona och kanske äta middag.
Men jag orkar inte.
Ska åka hem till familjen min imorgon någon gång på eftermiddagen. Ska bli mysigt, men just nu orkar jag verkligen inte göra något vettigt alls.

Vi var ute med ZØK i torsdags efter sista tentorna, Generalen fixade så vi kunde äta middag på Hard Rock Café, inte illa minsann! Så fruktansvärt mätta vi var när vi gick därifrån, jag kunde ha rullat hem om det bara hade varit nerförsbacke hela vägen. =)
Tentan kan faktiskt ha gått vägen! men jag ska inte säga för mycket. Har inte vågat kolla på svaren, tänker inte göra det förrän jag har fått resultatet. Sista tentan avklarad iaf.

Känns så märkligt att jag inte ska börja på Chalmers igen efter jul.
Har ungefär samma tomma känsla som när man har läst ut en RIKTIGT bra bok...
vad händer nu?


Kärlek ♥



/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback