There must be a reason

Underbara solsken, min själv gjorde små glädjeskutt när jag promenerade i solskenet, kylan nöp mig i kinderna och frosten gnistrade i gräset =)

Hade Phar på besök, tisdagsbesöken har blivit lite av en rutin, jag bjuder på lunch, han hjälper mig med matten. Och jag får träffa underbara papsen! ♥
Idag promenerade vi ner i solen och handlade, såg att det underbara lilla skomakeriet har stängt, all inredning var utriven och låg på trottoaren utanför... synd, han var duktig gubben som jobbade där, det var det enda skomakeri jag vet som faktiskt bara var just skomakeri, inte någon kombination med låssmed, kemtvätt eller annat mumbojumbo.

vart ska jag nu ta mina klacklösa skor?

Tänker så mycket nu...lite framtidsångest kanske. Jobbigt att inte riktigt veta vad som kommer hända...
Nästa år är bara en tjock dimma, har ingan aning om vad som finns där.

Sluta på Chalmers...
Det har varit mitt liv i 1,5 år nu, en del av vem jag är. "Chalmerist"
Mycket kul har jag haft, träffat så mycket underbara människor, jag ångrar ingenting!
Kärlek till er alla, verkligen!
Men ibland undrar jag om jag verkligen itne kommer ångra mitt beslut.

Det får framtiden utvisa.

Nu ska jag ta vara på decembermyset med lite pepparkakor och te, tända ljus i mitt julpyntade hem och lyssna på julmusik. ♥

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback