Ännu en dag till ända

Idag är en såndär dag som man får väldigt mycket gjort, men samtidigt går och lägger sig och undrar "vad har jag egentligen fått gjort idag" vilket är lite smått irriterande...
Tvättat (chockerande mycket tvätt det blir på en vecka!), diskat (detsamma om disken, fast två dagar!), köpt present till lillebror, tagit en sväng på ikea och spenderat mitt presentkort där som jag fick i julklapp av Älsklingens föräldrar.
Tackar och bockar, julklappen blev en underbar uppsättning bestick (som nu ersätter mina små pygmébestick som kom med lägenheten)

Investerade även i en uppsättning asietter eftersom det var en bristvara i mitt kök, upptäckte dock när jag kom hem att de endast är ungefär 2 cm bredare än mina vanligatallrikar, men det syns inte om man inte sätter dem ovanpå varandra ;P

Min egenvalda julkapp som resultat av ett väl investerat presentkort...och lite till :)

Nu är det nog snart dags att sussa, ska upp tidigt imorgon och plugga inför omtentan. (VILL INTE!!)
Längtar till fredag, då blir det tjejkväll med ansiktsmask, sminkning, god mat och tjejfilm hemma hos TantAnna, var på tok fär längesen jag var på tjejkväll ^^


-Nitenite!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Tuss

Åh, köpt pesseeent, tooo de..? :>

Jag vill inte heller upp imorgon! :| Rompa.. :/

Mys med fredagen därimot :D Have fun ^^

Lycka till med plugget idag också :)

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback