Jag leever!!..

..jag lovar :)

Har tillbringat de senaste dagarna i Föräldrahemmet med underbara familjen och tentapluggat.
Lillebror blev glad för presenterna i söndags, och med tanke på allt han fick så BORDE han vara det!
Av Älsklingen och mig fick han ett grundkit med färger till sina warhammergubbar, ett måste då alla hans gamla färger numera är ganska lika färgade plastklumpar ;P
Sen fick han en bigg-ass datorskärm och en mikrofon (riktig, bra mikrofon) så han kan spela in låtar här hemma.
Verkade nöjd med sin dag iaf :)

Satt och slöläste lite på aftonbladet och förundras över hur korkade människor kan vara...
En man i USA skulle sälja bort sin 14-åriga dotter för giftemål, men fick inte betalt av mannen som han skulle "gara affärer" med och gick då till polisen för att få mannen att betala.
Han tänkte inte särskilt långt!!

NU är det åter till studierna och de underbara koordinatsystemen... *suck*
Bara att gå till attack :)

-take care!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Annqa

Heja Cilla gott humör!

Jag tänker inte säga vad som hänger utanför...

flinar



Eh... hursomhelst, varför känns det som att allt dumt (=tanklöst) som går att hända faktiskt händer i USA?

Plugga duktigt!



Puss

//tant Anna

Postat av: Ulrika

Hej. Jag läste din blogg för att jag letar efter unga kungsbackabor som bloggar. Jag hittade dig. Du kan väl maila mig?



Mvh

Ulrika.

2009-01-19 @ 15:11:07
URL: http://bibliwoman.blogg.se/
Postat av: Tuss

Haha, va fasen är grejen med Ulrika x) Hur vet hon att du bor i kba? :o

Men jaa blev asglad :D

2009-02-05 @ 13:26:37
URL: http://truthbetold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback