Livsandarna återvänder

Sådär, efter dunderkurer av té, honung och c-vitamin (jag vet, det hjälper inte när man väl är sjuk, men jag litar blint på viss placebo-effekt!) Så känns det som att livet är påväg på rätt köl igen, trots massa skolarbete att ta igen.
Har till och med tagit mig ut på en liten promenad ner till Älsklingens nya och nymålade lya, blir kalastjusigt när det är färdigt, övertygad om det!

Har lyckats gå och dra på mig en eländig ryggvärk, kan verkligen inte begripa vad jag gjort, så jag skyller på sängen, det brukar fungera, annars får väl västtrafik ta skulden, de är också bra att skylla på! ;D

Vill ha semester, försommar, sol och bad, lediga dagar utan bekymmer...
men de såg man väl de sista av någon gång i början på högstadiet... =(
men jag kan väl få drömma?

dags för sen lunch
typ...nudlar (pinsamt tomt i kyl och skafferi )

-Kram!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback