An old friend and a good movie!

Idag har jag fllytt studierna tidigt för en tur in till metropolen Kungsbacka.
Inhandlade en digital personvåg på clas ohlson (så man ser vad fasen den står på egentligen!) innan jag mötte upp Shade vid biografen. Underbart att träffa honom igen, det var nog....minst ett halvår sen sist! om inte mer!
har allt saknat tokstollen en del ^_^



Så efter lite (verkligen LITE!) sushi så begav vi oss i i salongeen för 2,5 timmes äventyr i magins värld.
Helt sjukt vad jagg minns lite av den Harry Potter boken! För att inte tala om den sista! måste helt klart läsa om den... den ska tydligen göras i två filmer...jooobbigt! men kan ju behövas med tanke på hur tjock dden är, och de är väl glada att kunna mjölka ur de sista pengarna ur Potter-karusellen  ;-)

Nöjd och glad sitter jag nu  med en kopp kaffe och ska ta några derivator innan jag går och lägger mig.
(hade mycket hellre läst om trolldrycker eller annat spännande!)

-morsning!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback