Nu j*vlar!

Sitter trött och seg och försöker mig på lite matte, går sådär får jag väl säga...tar lång tid att få in ngn info...
Var på promenad med pappsen förut idag och vi hittade en hallonbuske med massa hallon!
Vi plockade och plockade tills vi inte kunde hålla mer i händerna, detfanns kvar en hel del när vi gick!
*yummie!*   ^.^


Fyllde på med vinbär när jag kom hem också =)

Idag har jag bestämt mig!
Jag.vill.inte.vara.såhär.stor!
84 kg är för mkt....kombinerat med 87 cm i midjan (ajajaj, inte bra!fick nästan en chock!).
så, nu är jag medlem på viktklubb där jag kan skriva in och hålla koll på mitt kaloriintag som nog har fått skena iväg lite väl mycket det senaste med fester och god mat.
Wish me luck!

Ska åtaruppta matten nu, kanske det går bättre när jag fått i mig lite mat och kaffe? =)
man kan ju hoppas iaf.

-ciao!-
/Cilla




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hjälper dig på alla sätt jag kan vet du, om det är recept eller bara allmän pepping eller nåt sånt. :) Just give me a call darligt. <3

2009-07-13 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback