Fåglar är onda!

Fågel.jävel.
Vaknade vid halv 7 av en konstant du-dunk! dunk! du-du-dunk!DUNK!
Någon fågel ifrån helvettet bestämde sig visst för att husväggen, det var ju lätt det bästa stället att hacka lite på! *mummel* Jag som skulle sova till 9 idag, hade t.o.m. ställt klockan på det ju!
Så det var bara att slänga på sig lite kläder och fixa frukost, för när jag väl vaknat är min mage i stort begär av ett morgonmål. Grapefruktenn var slut idag, blev bara yoghurt med müsli, men det är inte fy skam ändå, massa fruktbitar i =)



Vet inte om det var en hackspett,
Men det lät definitivt som det!!

Igår gjorde jag ett första försök någonsin att färga ögonfransarna hemma, lite nervöst, men det gick ju galant, lätt som en plätt! Sved en del runt ögonen strax efter, men gick över sen. Ångrar dock att jag var ltie feg och köpte brun-svart färg istället för svart...men är man chicken så är man...
                                                                                            


Älsklingen kommer hit idag, vi ska "passa" lillebror (eller hust kanske det var?) medans mor och far är borta på mysig weekend. Ser fram emot en lugn helg med sällskapsspel, rabarberpajer och filmer.
Håll tummarna för vackert väder imorgon istället för detta gråa ösregn, tänkte försöka inviga Lillebrors egengjorda grill (den är så sjukt fin! Är riktigt imponnerad! kanske kommer en bild imorgon) =)
Nu ska jag göra kaffe, sen en dusch.

-glöm inte paraplyt!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback