Rabarberpaj!

Dagen har varit sådär lagom seg, lugn förmiddag med ett härligt fotbad och kaffe till frukost (lyx, det hinns sällan med när det är skola, min planering på mornarna är inte den bästa).

Åt lunch med mammsen, är så skönt att hon jobbar så nära, känner jag mig lite ensam så är det bara att slänga iväg ett mess "Lunch?" och har aldrig fått ett nej änsålänge =)
Gott var det, åt på Nikolinas på Wieselgrenspl. gottig mat har de! *yummie!*

Har känt mig lite off idag dock, inte riktigt varit med om ni fattar?
Blev lite bättre när Annqa kom på besök, hon hade med sig rabarber och rabarber innebär rabarberpaj!! =D
Den gick åt.
mums!



Rabarber!!
(underbart ord, nästan som Barbapappa!)


Imorgon är det examenskalajs hos Fummelfot, ska bli härligt att träffa henne igen, även om hon kommer ha fullt upp med att vara social med alla gästerna, det gör inget, blir glad i hennes närhet liksom, en solstråle! =)
Ska bli kul, och en anledning att klä upp sig litegrann, det är kul!! =D

Men, ska jag orka vara trevlig imorgon kväll så är det nog läggdags nu.

-dröm sött!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback