Cilla 1 - MatLab 0

Fick sovit ordentligt inatt, underbart är det att vakna upp och känna sig redo för en ny dag! =)
Kommer bli segt dock, måste plugga massa matte, har hittills inte suttit mer än 30 min på hela förmiddagen, dumma dumma Cilla!!! Jag måste ju få igång dethär om jag ska klara tentan! men först siktar jag på resultat på duggan på fredag...kan ju hoppas iaf.
Nej, inte hoppas, det fungerar inte, jag måste BESTÄMMA mig!

Phar var här igår och hjälpte mig lite med MatLab, riktigt bra gick det! Sen på eftermiddagen blev jag och Karin klara med den sista bonusuppgiften, vilket innebär att jag har 2 extrapoäng på tentan!
Happyhappy.

Sol idag, lovely!


nu ska jag nog börja göra mig redo för skolan, ta på mig något annat än mjukisbyxor och rosa, ulliga mys-sockar ^.^
Och kaffe ska jag ta mig, en stor kopp kaffe! =)

-Tjing!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback