Bring me friday!

Kreativiteten har flödat i mitt lilla hushåll den senaste tiden.
Det har virkats pulsvärmare, bakats de mest kreativa lussekatterna på flera år och tre tjusiga (nåväl, allt är relativt, alla kanske inte blev tipptopp) porträtt har det blivit teckade. En Ooshna, en Oh och en hemlig identitet som kommer få veta så småningom. Det känns bra att vara igång igen efter en alldeles för lång inspirationstorka!
Imorgon slutar jag vid lunch, det står "Nobeldagen" på schemat och inga lektioner, me like! ^^ Då bär det av till sportlife för träning så jag kan få ta i lite, min kropp vill röra på sig! Dendär känslan av att jag inte kan sitta still längre, att jag bara längtar efter att ta i, bli helt slut och sådär härligt seg i kroppen :) Inte direkt så jag ger mig ut och springer, kan ju knappt gå lugnt och stilla utan att trilla på ändan... sedan är det diss av Nobelmiddagen för egen middag och film med T istället. Garanterat mer avslappnat, mindre mediabevakat och minst lika trevligt :)

Längtar till på söndag, då ska jag hemhem, måla pepparkakshuset och göra nejlikeapelsiner, julstämning all the way! :D

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback