Danseufori och secondhand-fynd

Jag var larvigt glad och helt körd i huvet när jag kom hem igår efter en heldag på Pustervik. Mycket väntan blir det när man bara har en dans per föreställning (tre föreställningar). Så nästa termin ska jag bannemig ta fler klasser så jag slipper vänta så mycket mellan danserna (skrattade åt Fummelfot när hon sade det i lördags men nu förstår jag precis vad hon menade^^ ). Det kommer bli jättetomt de närmaste veckorna och jag tror bestämt jag behöver ett gymkort om jag inte ska bli knäpp av att sitta still!

Idag var jag inte så jättepigg eftersom jag inte kunde somna när jag kom hem igår direkt, så många intryck och jag var så uppe i varv att det hade varit en ren omöjlighet att somna oavsett hur trött jag var. Detta ledde till en viss svårighet att gå upp när klockan ringde, men måste man så måste man och det var en klart värd föreläsning på förmiddagen! Duktig föreläsare och intressant ämne, eller han gjorde det intressant iaf :)
Avslutade med en tur på stan med kära mor, fyndade en skitsnygg väst och ett (äkta eller fejk är ännu oklart) pärlhalsband på stadsmissionen för 75 kr styck, galet nöjd! :D
Middag intogs på Fröken Ohlssons café och nu är jag mest bara trött och nöjd.

Kortare dag imorgon..hoppas jag :P


/Cilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe, jag har ett gymkort på Sportlife som jag inte kommer använda när jag är borta, vill du låna det? :)

2010-12-07 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback