I'm a survivor

Igår hade Fummelfot och jag midadg och provövernnattning i min lägenhet.
Det gick fruktansvärt bra måste jag nog säga =)

Fick lite nervösa skakningar på kvällskvisten, men det löste sig med en varm och go kram ♥

Vi imroviserade ihop en underbar middag! Det blev wraps med rökt makrill i två olika kryddningar, paprika, morötter, avokado, fransk salladsmix och en hemgjord stark vitlökssås. Yummie!!
Middagen intogs till Biggest looser och senare Du är vad du äter då vi satt och kritiserade och dissade Anna Skipper genom större delen av programmet, riktigt bra torstagsnöje ;)
Dödströtta dunsade vi isäng vid 22-tiden (hm, har vi inte gjort det förr?) och jag sov riktigt gott, lite oroligt, men det har troligtvis att göra med att jag inte är van att dela säng med någon längre.

Om en vecka flyttar jag hem igen. Ska nog ändå bli ganska skönt, saknar stan´... och att ha ett eget kök! ;)

Shoppade loss på Åhléns för presentkort som jag fick i födelsedagspresent, blev nya bordstabletter, en jättesöt handduk och ett limegrönt bestickställ. Nöjd och glad! =)
Och jag fick träffat underbara Annqa, hon gjorde mig sällskap på min spontana shoppingtur, alltid lika mysigt att ses ^_^

Tip The Velvet imorgon, längtarlängtar!! :D



-so long!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Du ÄR jätteduktig! Hur strong som helst av dig att fixa första natten och kvällen så bra. :) Kramar får du alltid.



Nyfiken på att se din shopping, det låter suveränt!

Imorgon imorgon! Tjoho! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback