It's your decision I can't make up your mind.

Imorgon flyttar jag.
Igen.

Det nya livet börjar, jag ska klara mig själv, det är bara jag denhär gången! Det är lite ångestladdat, mest för att jag är livrädd att jag ska springa in i Per på stan,  i mataffären, på spårvagnen, varsomhelst och inte veta vad jag ska ta mig till, bara stå där som ett nerbrutet och övergivet vrak.
Det tar jag när det händer.
Om det händer.

Nu ska jag bara pyssla om mig själv, laga den mat jag vill, veta precis vad som finns i skafferiet, ta hand om mig, träna och mysa med mina två kattflickor. (De flyttar in hos mig på söndag, ska bli underbart mysigt med lite kattsällskap, har velat ha det lääänge! )
Sen ska jag ju helst lyckas få någon att inse att det är just mig de ska anställa också, lite pengar är aldrig fel!


Känns bra, men jobbigt, nej inte jobbigt, bara mest nervöst, men det är väl sunt antar jag. Kommer vara jobbigt i omgångar, men det är bara att samla kraft hos vänner och familj och komma tillbaka igen. ♥


-Dröm sött!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback