Chokladöl! :)

Gårdagen slutade alldeles förträffligt!
Smått ångestfylld efter att, för första gången sedan det tog slut, ha haft kontakt med Per, tog jag mig i kragen, satte mig på pendeln till GBG och den gnagande känslan i magen  försvann så fort Fummelfot klev på, underbara människa! =)
Vi tog oss till Ölrepubliken, jag kan inte begripa varför vi inte gått dit tidigare! Så underbart mysigt och man kan höra vad folk säger till en! Jag började med en Hobgoblin för att senare våga mig på ett chokladöl. jag var skeptisk, men det var himmelskt gott! Smakade liksom inte som någon slabbig mjöllkchoklad, utan mera som om någon hällt kakao i glaset *happyhappy*
Lite lagom på örat tog vi oss hem strax efter tolv, lagom lång kväll i underbart sällskap med god öl.
Perfekt!

Om en stund ska jag och min kära mor åka in till My Dog och titta på söta hundar, har man ingen egen så får man passa på när de flockas på ett och samma ställe! :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback