How's your heart doing

Det skulle vara lugnt på gymmet idag..hehe, jaja, det är jäkla tur att instruktören är så damn trevlig!
Jag har nu blivit helt adopterad in i seniorgruppen där pappa tränar, så instruktören (vet inte vad han heter) bestämde att idag skulle jag träna med pappa och gav oss övning efter övning som vi tog oss igenom, tror jag kommar avsky honom en smula i morgon bitti när mina bröst- och magmuskler skriker på mig att vara stilla ;)

Efter att vi varit lite duktiga tog vi oss hem och började plocka ner julen i små lådor, det blir så tomt när allt pyntet försvinner :(

På eftermiddagen har jag varit med Annqa :) Först åkte vi hem till hennes pojkes syster och hade lite mysig, kreativ tid, fick virkat massa :D Vid 18-tiden bagav vi oss hem till Annqa, köpte med oss thaimat och dog i soffan ett tag. Färgade hennes hår också, vackert mahogny-rött blev det, kalasbra till den nya frisyren hon har! ^_^

Har varit en bra dag, jag har lyckats hålla mig sysselsatt hela dagen, jag är nöjd! :)


-Sweet dreams!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback