I get by with a little help from my friends ♥

Lång, seg dag idag.
Och träningsvärk!

Gårdagens glada mag- och bröstövningar ger sig till känna idag och blev kanske inte jättemycket bättre av att vi tog oss till simhallen i morse. Men träningsvärk ska botas med träning, right? ;)
Så för att leva upp till den devisen beger vi oss till gymmet imorgon igen, dock blir det lite lugnare än igår, kondition och ben tror jag.

Efter att vi simmat så har dagen liksom sniiiglat sig fram, inte har det blivit mycket vettigt gjort, trött och eländig har jag varit och bara längtar efter att få gå och lägga mig! men när jag väl gör det kommer jag förmodligen vakna till och ligga å glo i taket...
jaja, så småningom somnar jag väl:)
Imorgon ska jag  träffa underbara Annqa! Ska bli skönt att ge sig ut på lite äventyr igen, det är mysigt hemma ,men jag blir lite rastlös ibland. Behöver distraheras för att inte massa onda tankar och små monster ska krypa fram.
Jag försöker verkligen ta mig upp och det går framåt, med småsmå steg, men ändå framåt :)

Kanske skulle börja plocka ner juldekorationerna?


-todeloo!-
/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback