I hate you so much right now

Idag fyller Lillebror 18.
Vad hände där egentligen?!
Jaja, han ska väl bli stor han också.

Detta ledde i alla fall till att mamma bankade hysteriskt på min dörr kl 7 i morse och ssade att vi försovit oss och Lillebror skulle komma sent till skolan och  tårtan var inte klar och jag vet inte allt som kom rabblat på samma gång. Så det var bara att flyga upp ur sängen och hjälpa till i köket.
Han verkade nöjd med sin morgon iaf. När han och mamma hade åkt gick jag och lade mig igen, min kropp envisades med att 4 timmars sömn nog var för lite ändå.

Var med mamma på My Dog igår, massa underbart söta vovvar! Inte klokt hur vissa ser ut, personligen skulle jag aldrig ställa ut en hund som tog för lång tid att fixa pälsen på :P
Men så är jag lite lat också.
Kunde inte riktigt koppla av och njuta av det lilla äventyret dock, långt bak i huvet gnagde någonting... hat.
Jag har bytt känlo-fas. Behöver inte låtsas längre för nu ligger ett litet hatmonster och gror i mig. Jag vill verkligen inte hata honom, men det är svårt. Vet inte ens  om det är honom jag hatar eller bara det han gjort och att han helt enkelt får vara den som förkroppsligar det.
Mina drömmar har tydligen slagit sig ihop med hatmonstret. Så mycket sjukt min hjärna kokar ihop när jag sover, ni skulle ringa psyk om jag berättade...

Annqa ringde idag, behövde promenadsälllskap via telefon, självklart ställer jag upp! Resulterade i att vi ska ses på torsdag, myysigt! =)
Längtar massa till på lördag också, då ska jag träffa Fummelfot igen. Är klar med hennes pulsvärmare jag har virkat, så himla nöjd blev jag att det nog blir ett par till mig med när jag köpt mera garn. =)
Bild kommer snart, jag lovar!

Nu är det dags för födelsedagsmiddag för Lillebror, ugnsstekt rostbiff och potatisgratäng väntar *yummie*


-bye-
/Cilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback