It's been a long cold winter

Det gick!
Jag kom in i lägenheten och den kändes faktiskt redan lite mera som min än förra gången. Fixade och donade,  hämtade grejor och plockade ner lite julsaker. Inte en enda tår! *nöjd*  Känns inte längre omöjligt alls att jag ska kunna bo där själv inom en ganska snar framtid. Lite nya grejor bara så ska det nog gå!
Malin sade att man får bryta ihop, acceptera och gå vidare, börjar acceptera nu, känns som ett steg i rätt riktning. :)

Nu rycker det i fingrarna, dags att städa lite tror jag.

-Ciao!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig flicka! :D Du triggad eigång min städmani igår också, hela diskbänken fick sig en rejäl omgång. :P

Imorgon.. woho!;)

2010-01-20 @ 08:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback