Keep on the sunny side of life

Veckan har börjat bra!
Kom upp i tid i morse, försöker komma upp före åtta på vardagarna iaf, det blir så mycket mer gjort då.
Frukosten var underbart god, trots att den inte var särskilt anavcerad, men jag  var vrålhungrig och då är det mesta gott ;)Har även hunnit med en liten joggingtur, inte jättelång, men man måste ju börja någon stans, right? Nu sitter jag och väntar på att Pappsen ska komma hem så vi kan äta lunch, för det knorrar rejält i min stackars mage nu!

På torsdag...då jävlar!
*längta*

Har kommit fram till att jag ska försöka bo kvar i lägenheten så småningom, men först ska där målas om lite, fixas nya gardiner och bytas ut lite tavlor. Reclaim my home helt enkelt, göra det till mitt igen!!
Och en liten kissekatt kanske? har lite svårt att vara ensam...

Jaja, det dröjer nog minst en månad till, tills dess trivs jag alldeles utmärkt i Forsbäck med familjen nära till hands för kramar och tröst.
Nu kom pappsen hem, dags för mat!

-Auf wiedersehen!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja dig!

Och jag hjälper gärna till att måla om och greja, om du vill ha ett handtag. :)

2010-01-18 @ 13:43:38
Postat av: Cilla

Oh ja! måla är mycket roligare om man gör det tillsammans! =) Jag hör av mig på studs när det är dags! kram!

2010-01-18 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback