Lycka

Idag har varit en genombra dag!
Jag har gjort saker som gör mig glad med människor som gör mig glad! =)
Har gjort det jag ville! Skiter i att jag inte klarade tentan, jag gjorde det ändå! *happyhappy* Sedan hittade jag(eller ja, Fummelfot hittade och jag blev överlycklig) det underbara chokladölet på Systemet, jag är så nöjd! Så det införskaffades omedelbart en flaska till lördagens inflyttnoingsfest hos Fummelfot, jag ska njuta! Shoppade loss på H&M också, uppdaterade min bh-samling och fyndade lite på rean. Hittade en uuunderbar sjal, stor och gosig och bara 50:- den bad mig att köpa den!...och ett par örhängen. ;)
Har även köpt värdens sötaste dagbok i rosa!

Sjal, örhängen och dagbok, all mine! ♥

 

Så nu sitter jag nöjd och glad med en kopp te och kvälls-myser. Överväger att gå och göra mig iordning för läggdags, sedan läsa en stund innan jag somnar riktigt gott! Ja, det skullle fullända dagen tror jag =)

 

-Glädjekramar-

/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback