Never ending story

Känns som om denhär dagen aldrig ville ta slut, har i perioder gått så långsamt att jag nästan undrat om jag hamnat i någon slags tidsbubbla. Självklart var så inte fallet! Men så plötsligt hamnade vi framför tv:n och *poff* så var det mitt i natten!
Den jädrans apparaten äter tid!

Var ensam på riktigt för första gången sedan krachen. Jobbigt.
Även om det var hemhemma och bara två timmar så blir tankarna genast så mycket mer högljudda när det inte finns någon i närheten att gå och prata med eller krama på.
Ge mig kraft!!


Hämtade mina nya läsglasögon idag, lovely! är sådär underbart, barnsligt nöjd! ^_^
Köpte garn också, har börjat på ett par "pulsvärmare" . klar med den ena, eller ja, virkandet är klart iaf, den ska ju sys ihop också. Den andra blir nog klar imorgon :) De blir så fina i gräddvitt och cremefärgat garn!

Nu måste jag nog sova, trots att det är lördag imorgon. jag är trött helt enkelt.
Och om jag känner mina päron rätt så blir jag nog väckt vid 9 ändå.

-Natti!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback