So tell me how do you live broken hearted?

Vilken dag...
Jag längtar så efter närhet.
Ensamheten och tårarna kom som en blixt  från klar himmel, gick inte att hejda. Tur att pappsen finns där med kramar och näsdukar när det behövs ♥
När jag lugnat mig satte jag mig och virkade.
och virkade.
och virkade.

två nya pulsvärmare och 3 glasunderlägg.
produktivt värre ska ni veta!
Jag fick förresten världens finaste födelsedagspresent igår! INGEN har en så fin tvättpåse som jag har, Fummelfot har sytt den själv, det står "Dirty girl" på den, vad annars när man ska ha smutstvätt i den? =D (bild kommer när jag har nya batterier till kameran, den dog nyss)

Imorgon ska det gymmas! Det ska bli så skönt att få ut lite energi igen, ta i tills jag tror jag ska kollapsa och sedan ta i lite till. Träningsvärk, ja tack! Man ska märka att man tränat, annars är det ju inge kul ;P

nu ska jag dricka te och virka vidare.

-morsning!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback