Träningsvärk here I come!

Känner mig otroligt effektiv idag.
Började dagen med att följa med pappsen till gymmet. Mestadels "seniorer" där, och maskinerna finns väl ett och annat att säga om, för att itne tala om det minimala dam-omklädningsrummet med 8 skåp och en (!) dusch! Men, för 25:- kan man inte riktigt klaga :)
Blev 30 min kondition occh 20 styrka, underbart att göra av med lite energi! Det är som att ge lugnande medel åt det hysteriska hatmonstret.

Imorgon blir det morgonsimning :)

Efter träningen köpte jag garn, sen var det hem och röja i mitt rum. Pappsen hjälpte till att tömma några lådor så jag kan lägga mina kkläder någonstans, börjar tröttna på att bo i en resväska, det håller inte i längden.
Detta lilla projekt ledde till att jag hittade en spännande kasse i garderoben. Tror den uppkommit under någon panik-städning  för ett bra tag sedan. Hittade ett par saknade örhängen och mitt long-lost kortetui med James Dean på! ♥ *happy*

Efter att ha lunchat på rester från gårdagens födelsedagsmiddag tog vi en solskenspromenad och njöt av  den gnistrande snön. ibland är livet inte så tokigt ändå, det finns hopp! :)
Nu ska jag ge mig på lite körkortsteori, jag.vill.ha.körkort!!!!


Just det, jag lovade ju en bild på de virkade pulsvärmarna!
Modell är Lillebrors FinaFlicka :)
Mäkta stolt över dessa egenhändigt virkade pulsvärmare i egen design! =)

Snart Fummelfot så är de dina alldeles egna! ^_^


-In case I don't see you, good afternoon, good evening and good night!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! vilken teaser! ;P

Vill ha nuuu! :)

Längtar till lördag (inte bara för att jag får pulsvärmarna då, såklart. :))!

2010-01-12 @ 22:04:26
Postat av: Christine

Hej hej hoppas att allt blir lite lättare nu när det går mot ljusare tider :) vart tränar din pappa någonstans? För 25 kr är inte så himla farligt om man säger så ;) ha det gott kramkram

2010-01-14 @ 22:08:02
Postat av: Cilla

Christine: Han tränar på aranäs, men Nautilus tar över där nu och nästa vecka höjs priserna =( Kommer då kosta 100 kr och 75 kr för student. Jaja, det är fortfarande relativt billigt tror jag.

kramkram!

2010-01-14 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback