Ett år går så fruktansvärt fort

Satt och kikade på aftonbladet.se och läste rubriken "Ett år sedan Jackssons död"
Shit! Vart tog det året vägen?!

Minns ju var jag var när jag fick veta, vi lagade lunch på Läsö och på nyheterna P1 fick vi veta att King of Pop var borta. Men vad hände sen? tiden flög iväg och nu är det snart midsommar! igen!
I skallen är jag nog kvar i April någon gång, men det börjar kanske bli dags att försöka komma ifatt nu? Det är grönt ute, solen skiner emellanåt och temperaturerna utomhus är ibland varmare än innomhus. Sommar! Det jag har längtat efter sen i Januari! Nej, jag tänker inte sitta är i mina Apriltankar, sommaren är nu! Jag tänker inte missa den!
De spår solsken imorgon, jag vet en flicka som kommer äta sin lunch på en filt i parken :)

Idag har jag haft en bra dag, trots trög start med ångest över det ekonomiska och allt det där. Livet ljusnade :)
Pappa kom på lunchbesök, vi gick upp på Ramberget och sen fikade vi i parken. Jag blev uppringd och ska på intervju på tisdag nästa vecka och så ikväll har jag varit i älskade Skatås igen. 8:an denna gången, på 49.32. Jag är nöjd :) Sprang i princip hela vägen.
Dendär milen kanske inte är så långt bort som den känns? :D

Kaffe och dadelbollar i solskenet med världens bästa pappa



Nu är det i alla fall läggdags, den mjuka sängen med sina fluffiga täcken och kuddar ropar på mig och min trötta kropp.
Lika bra att ge efter :)

-Dröm sött!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback