Dumma blogg!

Det har varit det mest intensiva veckoslutet på länge.
Men på ett fantastiskt bra sätt!
'
I torsdags åkte jag hem och förberedde inför Lillebrors studentmottagning, mycket mat som skulle lagas var det! Men oj vad det var värt allt slit när gästerna sen på fredagen överöste mig med komplimanger för den goda maten
'
Sen skrev jag idag ett jättelångt inlägg, men det försvann och jag blev sur, sätter mig ner en annan gång.
Har haft en underbar helg iaf, det kan ju bli kontentan av det hela  ^_^
'
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Så det var därför inget dök upp igår! Shit vad snopen jag blev när jag kom hem och du inte hade skrivit nåt. :P Glöm inte ett bildregn sen på den andra när du hat tid över! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback