Dålig start, bättre fortsättning


" vi jobbar just nu på att åtgärda ett avbrott i alla tjänster: bredband, telefoni och tv, i ditt område."

Precis det automatiska svar man vill höra när man ringer Comhem. Hade gått upp tidigt på morgonen för att plugga och behövde internet. Men nu verkar det vara åtgärdat iaf, humöret börjar gå uppåt igen efter viss irritation under morgonen ^^

FUmmelfot komemr hit en kortis i eftermiddag för lite fika och tjatter. Kan behövas, värst av allt är att jag redan vet precis vad hon kommer ge mig för tips, men jag behöver nog höra henne säga det :P
Men om jag ska kunna sitta ner och har lite kvalitetstid med min älskade vän utan att få dåligt samvete för att jag inte pluggar så är det bannemig bäst att sätta igång nu!
En kopp kaffe så är jag ready to go sen :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback