Ensamkväll

Dansdansdans.
Så fort jag kliver in i salen så försvinner allt annat, lite som en  förälskelse, det är vad jag lever för. Och det är helt fantastiskt, jag behöver verkligen det och begriper inte hur jag ska överleva juluppehållet! Nästa vecka är det inget mer... på länge!!
abstinens incoming...

Snart slut på projektet, idag skickade vi in rapporten, nu återstår bara redovisning och opponering sen är det pang på nästa kurs. Kommer nog bli kul, verkar ha potential för det iaf :)


Men ikväll är det segt, dansen körde slut på mig, så nu sitter jag och är dödens trött och orkar inte gå och lägga mig, orkar inte värja mig mot mörkret och ensamheten, orkar inte ikväll. Man behöver inte alltid orka, så jag låter bli, ikväll låter jag bli. Jag tar en kopp te, sveper in mig i en filt, ser en film och tycker lite synd om mig själv.
Det är en sån dag idag, nya tag imorgon :)

-over and out-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Jag lovar att jamma med dig i dansuppehållet bebe! Vi ska lyckas ta oss igenom det här jullovet på något sätt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback