Frukostunderhållning

Sitter och myser, äter frukost och tittar på när katterna försöker fånga snöflingorna som virvlar förbi utanför.
Det tog en stund innan jag insåg att det faktiskt var snö. Stapplade upp och konstaterade nyvaket att det var ett märkligt ljus i köket, kallare än vanligt liksom... funderade på varför medans jag gjorde mig iordning i badrummet och först när jag gick ut i köket igen insåg jag att det nog var mer än bara frost på hustaken ^^

Har en såndär bra känsla idag som att det kommer bli en toppendag. På schemat står hemtentaskrivande, matshopping och ikväll blir det DANS!!! Har inte dansat på aplänge nu, har haft galet mycket otur med förkylningar och annat sånt tjafs, men nu äntligen!
Ska bli rikgtigt skönt, kommer garanterat skutta hem med ett stort leende. :)

Tonight's gonna be a good good night ^^



/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback