fullbokat

Middagen med mamma igår var jättemysig. Först mötte jag henne utanför hennes jobb och så tog vi en liten promenad i höstkvällen innan vi gick till Whoopsie Daisy nere på Wieselgrensplatsen,beställde in mat och varsit glas vitt.
Men när vi skålat,  och druckit lite så väste mamma plötsligt till "jäklar!". Hon skulle ju köra bil sen, inte kunde hon sitta här och dricka vin?! Så det slutade med att kaffet hemma hos mig sen fick bli kaffe och övernattning.
Alltid lika trevligt med frukostsällskap på morgonen ^^

Denhär veckan känns som ett enda stort kaos, så himla mycket som är inplanerat, men det är ju faktiskt bara saker att se fram emot (hoppas jag) så det kan bli en helt awesome vecka! Men inte mindre kaosartad för det.
Det kommer bli bra, bara jag kommer ihåg att andas lite emellanåt också :)

Damn, måste köpa batterier...mus och tangentbord börjar bli sjukt sega nu...dags att investera i laddningsbara kanske.

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback