I want to hold your hand

Gårdagens drinkparty var verkligen lyckat, även om mina bartenderprestationer inte direkt höll toppklass, vilket Rödtott kan intyga, men hon kom till undsättning och räddade situationen galant. Men jag måste ju träna! Övar man aldrig så lär man sig aldrig, så jag övade och har nu lärt mig vissa kombinationer som jag inte ska göra om igen.
Det dracks, åts chips ut botten på skålen och dansades till mitt i natten. Kom hem vid halv 2, lagom berusad och trött. Somnade som en sten och sov så gott, så gott :)

Denhär veckan har gått så jäkla fort! det var måndag, sen blev det fredag och nu är det plötsligt söndag. Poff! men jag klagar inte, det har varit en utmärkt vecka.

Har tagit mig hemhem för att ge pappsen lite uppmärksamhet på fars dag, det är så himla skönt att komma hem, alltt är sådär tryggt, lugnt och mysigt. Inga krav, ingen press, bara mys. Insåg att jag inte varit här på jättelänge, känner många som flyttat till GBG från låångt bort och de åker hem oftare än vad jag gör. Fast så kommer ju iofs min familj och hälsar på hos mig ganska ofta ♥

Imorgon ska jag klippa mig...har lite separationsångest, jag gillar verkligen mitt långa hår, men det är slitet och ivägen och det kommer ju växa ut igen ^^
Bild kommer, jag lovar :)


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback