mysmöte i snöyran

Jag börjar få lite ordning på mitt tankekaos. Det som tidigare var en panikartad känsla av att ingenting gick som jag ville börjar övergå i en känsla av att det kommer lösa sig, på ett eller annat vis. Sen om det gör lite ont på vägen så får det göra det och tankarna får väl vara lite många ett tag, det löser sig.

Hade vad som skulle kunna klassas som ett superbt projektmöte idag.
Vi samlades hemma hos Övik, filurade på raporten, hon bjöd på kaffe, lussebullar och choklad, spelade lite gitarr för oss (sjukt duktig hon blivit på kort tid!) och vi blev klara med rapporten. Nästan, ska bara skriva de individuella delarna också, men det största är klart! Nästan en vecka innan deadline, hur ofta händer det!?

Projektmöte med stil!

 

I kväll ska jag bara ta det jäkligt lugnt, inte göra mycket vettigt och ladda upp för några fullspäckade dagar. Känns bra att vara i fas med det mesta för en gångs skull :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback