Virrpanna

Bjöd in mig själv på kvällspannkakor hos Mr. igår och det gjorde jag helt rätt i! Han är inte bara snygg och smart, han kan steka riktigt goda pannkakor också! ;P Kände att jag kanske inte var det roligaste sällskapet hela tiden kanske, så himla trött. Fick en såndär trött-fniss-attack som inte ville sluta, skrattade så jag grät och Mr. tittade roat på, önskar bara att jag kunde komma ihåg vad som var så roligt att jag började skratta från början...
Jag smög mig upp i morse och gjorde mig iordning, sade hejdå till Mr. och promenerade iväg till jobbet. Halvvägs ungefär insåg jag att min mobil låg kvar på hans diskbänk. Crap!
Sjukt vad jag kände mig naken utan den, inbillade mig att jag inte var så särskilt mobilberoende, haha, så fel! Så går det när man är en virrpanna, det var bara att knata förbi där på väg hem från jobbet och plocka upp den, min hatade lilla älsklingspryl.

Nu tänker jag däcka och hoppas att kattorna håller tyst. Så trött att jag nästan ser i kors, kanske tur att jag itne gör som Mr. och serverar på sittningen ikväll, jag hade säkerligen hällt vinet över gästerna :P


Nattinatti!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback