Empowering myself

Allting kändes lite bättre efter att ha haft en två timmars skypedate med Mr. igår kväll. Underbart att se och höra honom igen! Det gav mig ett uppsving i humöret som jag verkligen behövde ♥
Det är två veckor till vi ses, de två längsta veckorna på länge. Men oj vad härligt det ska bli att träffas igen efter de veckorna! Längtarlängtarlängtar!

Idag var jag ute på första joggingrundan sen Varvet... tre veckor har satt sina spår, kondition är verkligen en färskvara! Men det sk allt bli ändring på det! Vädret var jättehärligt och nu när jag haft min första "springavilserunda" på Safjället så kommer det nog att gå lite bättre i fortsättningen bara av att slippa stanna vid varenda orienteringstavla och se vart jag ska ta vägen (och trots det springa tokfel en gång!). Men som alltid, underbart efteråt och efter en dusch och lite lunch kände jag mig fräsch som en nyponros och redo att ge mig på några flyttlådor till. Snart är det inga kvar! :D

Ikväll väntar filmkväll hos Tiger och Björnen, ser verkligen fram emot det, lite socialt umgänge och avkoppling är välbehövligt och uppskattat :)


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback