Varvet-nerver

Nysningarna fortsätter.
Kanske går de över inatt, jag hoppas på det.

Idag började de måla de blå linjerna för banan till Göteborgsvarvet. Galet, det är bara några dagar kvar! Jag är både jättepepp och sjuktligt nervös/orolig. Hur ska det gå? kommer jag orka? kommer jag var frisk till dess? kommer jag få skoskav?
Om När jag går i mål och får min medalj kommer jag vara en galet stolt och minst lika trött tös som kommer hänga medaljen synligt och titta på den varje dag, växa lite innombords, sträcka på mig och tänka "Jag klarade det! Jag kan! Jag är kick-ass!" Sedan, efter varvet är det dags att öva upp hastigheten lite, för igår anmälde Mr. och jag oss till Midnattsloppet. Yaay! Fina tröjor till oss och ett underbart lopp att se fram emot :)

Läggdags nu, hoppas jag slutar nysa snart så jag kan somna :P


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback