Celebration

Igår firades det att tentan är besegrad och Mr. och jag drack vin och gjorde jättegod middag med lax och ugnsstekt pumpa med vitlök. Galet gott och helt underbart orange :)
Medans jag stod och svor över den svårskalade pumpan  och tog på mig rollen som teknikinkompetenta flickvännen (jag är faktiskt inte teknikinkompetent, jag har bara dålig teknikkarma) satt Mr. och ordnade så att jag numera har Windows 7 istället för en dåligt fungerande installation av XP. Det är nice! Det mesta liksom flyter på bättre nu, men jag ska kanske inte jubla riktigt än, man vet aldrig :P

Efter middagen och lite ytterligare datormixtrande myste vi ner oss i soffan och tittade på Benjamin Button. Underbar film, jättesöt och lite sorglig, men mest bara bra =)

Imorgon bär det av till kvinnokliniken på Sahlgrenska för studiebesök med klassen, har fortfarande inte riktigt begripit vad det är vi ska göra där, men det lär jag väl få veta imorgon, kanske mer spännande så? Någonting med magen var det iaf. Sen ska jag hämta ut min fysiologitenta efteråt, se hur godkänd jag blev egentligen ^^

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback