Filmkväll å matlab

Var en riktigt effektiv dag igår, far min kom hit och jag och Maja satt och klurade med matlab, i princip färdiga nu, känns jättebra! kanske faktiskt går att klara denna kursen trots att vi var sent ute (som vanligt). ska försöka få det godkänt idag, håll tummarna!
Sen var det lite filmkväll hos Tintin, vi kom fram till slut trots lite misssförstånd och en spårvagn åt fel håll, vilket åtgärdades efter att ha kikat på linjenätskartan och snabbt hopppat av och hoppat på en åt andra hållet. (jag lovar, jag hittar i stan'!) =P

En dyr pizza, några pepparkakor och en halvkass film med Victoria Silvstedt senare var jag ganska nöjd med dagen och åkte hem till min lilla lya där mamsen väntade.

Hon sov över efter en fest med sitt ukulelegäng, god mat och lite rödvin. bara att knata ner till jobbet i morse, kanon bra ju!
Nu ska jag bege mig mot Chalmers och försöka få matlab färdigt och godkänt =)

So long!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback