Lusse lelle

Idag är inte en jätteffektiv dag, tyvärr, men jag har i alla fall försökt tentaplugga!
Fick ett samtal från älskade lillebror i morse, han önskade glad lucia och undrade om han kunde komma förbi en sväng när han ändå var ute på strapatser.
Du är alltid välkommen min ängel! <3

None

Lussefest i kollektivet igår, var riktigt mysigt och underbart att vara lite social, men oj vad jag var trött när jag kom hem!
Tur att älsklingen fick med mig hem, annars hade jag nog inte ens orkat försöka tentaplugga.

fyra dagar kvar nu, sen är det dags för tösen att bli tatuerad, nervositeten växer, det kommer ju att göra ont!
Men oj vad det kommer bli tjusigt!  =)

Nu ska jag få i mig ltie lunch, sen återgå till tentapluggandet, dags att sluta försöka och faktiskt få något gjort!
Ikväll blir det pizza och film med Fummelfot  =)

Glad lucia på er!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback