tatuering, tentaplugg och toppstjärna

Idag var Dagen med stort D den jag gått och oroat mig över, funderat på och längtat till i ungefär en evighet.
Idag var Dagen som Felicia på Buzzstop28 tatuerade mig :D

Det blev riktigt tjusigt, gjorde inte alls så ont som jag inbillat mig att det skulle göra!
Fort gick det ochså, själva tatuerandet tog bara drygt en kvart, men så är den inte så stor heller ^^

(bild på själva tatueringen kommer snart!)


Det var ett skönt avbrott i tentapluggandet, har spenderat de senaste två dagarna i Föräldrahemmet med tillgång till pappsens kloka matteskalle :)
Mysigt att komma hem, drack på tok för mycket kaffe dock, milda sömnproblem, men det är smällar man får ta.
Följde med pappa att handla middag i måndags och där, äntligen, som en uppenbarelse låg den plötsligt där bland julpyntet på ica, en guldig toppstjärna!!
Som jag har lettat, i nästan 3 veckors tid har jag letat och ingen har funnits att glädjas över, men nu, äntligen sitter den i toppen av min älskade plastgran! :D

Imorgon är det sista tentaan för iår, jag hoppas och ber att jag ska klara den, jag har en eventuell chans till det i alla fall, tror jag, hoppas jag... vi får se, är lite nervös, men det ska nog gå vägen.
Keep your fingers crossed!

-kram-
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback