tentastress, julmys och tatuering

Har haft lite skrivkramp vad gäller bloggen här det senaste (surprise! *not*)
men det är väl dags att göra en uppdatering om mitt liv so far.

Pluggandet går sakta men säkert framåt, har tittat på lite gamla tentor såhär inför tentaveckan nästa vecka och konstaterat att det nog kan gå vägen dethär, om jag bara får godkänt på Matlab-uppgifterna på fredag. =)
Men skam den som inte hinner med lite julmys emellan allt pluggande! Har en tjusig gran stående brevid teven nu, plast förvisso, så den luktar ju inte någe, men jag får väl köpa ngt med grandoft då att hänga i den.

mycket som händer nu innan jul, på söndag ska jag på julkonsert med Hellmans drengar, kanske lite jolstämning infinner sig så och stressen lugnar sig något (hoppas, hoppas) för dagen efter har jag första tentan, men det ska nog gå fint, har ju faktiskt koll på den kursen! =D
Sen är det pang på matten, plugga som en idiot och se till att känna mig redo på tisdag (tenta på torsdag) så jag i lugn och ro kan gå till tatueringsstudion på onsdag utan att känna mig stressad, för då är det (äntligen) dags för tatuering! =D är lite nervös, har först de senaste dagarna insett att det nog kan komma att göra ganska ont dethär =P
Men det löser sig, jag kan ju liksom inte skita i det för att det kommer göra ont, tatuera sig GÖR ont, så är det bara!

Sedan mattetenta torsdag morgon och sen är det loooov!! (eller ja, för de som inte har en omtenta i januari att plugga till vill säga =( )

Nu är det iaf dags för mig att dra mig mot Chalmers för ytterligare en dags studier!

- Ha det bra i vintermörkret! -
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback