subzero...

...för att det ÄR kallt och för att jag gillar ordet ^_^

Åkte till skolan och satte mig med Matlab uppgifterna, gick inge vidare, men jag lärde mig lite iaf. åt mumsig sushi till lunch (idag med) men åkte hem sen, mådda inte bra alls, jag behöver ljuset och värmen! fixar inte riktigt denna tiden på året...

Kl. 16:30, efter lite choklad och film, bar det iväg tillbaka till Chalmers för redovisning av labb, gick fort och smidigt eftersom vi varit en aning förutseende och gjort allting i förväg =)
Nöjd och belåten mötte jag upp med mitt kära nollk och vi åkte hem till Generalen för att testa overallerna och bestämma tryck och sånt. var riktigt mysigt.
Vi gjorde lite övningshäfv också, med vatten dock, men jag var tydligen en naturbegåvning och svepte halvlitern på 5.09 sekunder(!) kanske inte den mest häftaga begåvningen, men kul ändå =P

Fortfarande träningsvärk...får ta det lite lugnt imorgon, ska möta upp med Fummelfot efter skolan för en runvisning med instruktioner på fysikens gym.
tror det kan bli kul! =)

Definitivt läggdags nu iaf.
-natti!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback