happy new yearrr!

Som ni kanske har märkt så håller jag på att experimentera ltie med utseendet på bloggen min, dum som jag var lyckades jag ju trolla bort den toppentjusiga färgkombinationen jag hittat så jag provar lite andra mallar, men det komemr väl sluta med att jag återgår till den gamla snart.
Synd att man liksom inte kan föra över hela bloggen till blogspot istället, vill ju inte börja på en nu blogg, det blir så himla tomt då ju! :P

Har haft en lugn nyårshelg, men fullt upp hela tiden.
Nattbussen upp till Sthlm var en mardröm, var omöjligt att sova, stolarna var obekväma, någon  som satt framför snarkade som ett helt kompani och tiden gick låååångsamt...
Men vi kom fram tillslut, var på sthlm central kl 06:20 på nyårsaftons morgon.
Tack och lov kom Martin och hämtade oss i Bromma så jag kunde sova lite i bilen, och någon timme när vi kom fram innan det blev tid att bege oss till Skansen för lite promenad, fika och allmänt uppehållande av familjen Johanssens nyårstraditioner.

Frusna och något sega kom vi hem och fick kaffe och lite överblivet julgodis innan det börjades med middag.
Såååå gott med saffransbakad fisk och räkor..*yummie!*

Fyrverkerierna avfyrades vid 20:00 undefär "så att barnen skulle få se dem innan de somnade"...jaja, alla har vi olika traditioner...
Men det var mysigt ändå, vi åt räkor när barnen lagt sig och hade riktigt mys.

Var ruggigt trött och har nog aldrig sovit så gott i en sliten extrasäng  förut!

sitter och har ltie ångest över matten, omtenta om två veckor och vetefasen varför jag inte bara kan få in formeleländena i skallen!! :(
Hade trevligt igårkväll, vi firade Fummelfots 22:a födelsedag och gick ut för en trevlig kväll. Vad som skulle bli danskväll slutade med en tur på stans hotellbarer, underbart! man kan ju föra en konversation utan att behöva skrika sig hes, det är garanterat trevlig personal och fräscha lokaler (och kanske en och annan veniljdoftande ladiesroom ^^ ).
Jag är frälst! tack Fummelfot!!

Nu ska jag bege mig ut i vintermörkret för att fylla på i skafferiet, är ruggigt tomt på mat så det är ett måste.
Ha det bra alla underbara vänner!

-God fortsättning!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Tuss

Så trevligt att du ändå hade ett mys nyår, det lät i alla fall helt okej sammanfattningsvis. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback