ledighet <3

Har inte känt känslan av att vara ledig på riktigt på nästan ett år nu, tänker njuta av den känslan åtminstone veckan ut, sen är det på plugget igen inför omtentorna.
Satt vid frukostbordet och bara log fånigtt av lycka över att jag är ledig, lägenheten är städad och jag kan i princip göra vad jag vill! =)

Blir nog en lång promenad idag, går ju faktiskt att vistas ute idag när det är lite slöjmoln, höll på att gå under när jag gick ner till Wieselgrenspl. igår för att luncha med mamma. så varmt!
Sedan sängd jag på mig bikinin och tog med mig den nyinköpta vattenmelonen (uppskivad såklart!), ett täcke att ligga på och en god bok ut på gården för en timmes solande och avkoppling. ^_^

någon stans där måste jag ha fått ett sjuhelsikes energiöverskott för sen röjde jag loss och storstädade hela lägenheten! Nu är här otroligt fint, underbart att bo i ett städat hem för en gångs skull! ;-)




Finns det något vackrare än solens glitter på vågorna? *mys*


Nu: påfyllning av kaffekoppen

Sedan: slå mig ner med senaste Tattoo Mag och drömma om framtida gaddningar =)
               (om jag nu får pengar ngn gång)


-ciao!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback