Lazy days...

..eller kanske inte riktigt, men jag har inte direkt varit aktiv här på bloggen.
Mycket pluggande, tenta vecka nu och sista tentan på lördag.
är inte vän med lördagstentor (eller tentor över huvud taget förresten).

Kuggade första tentan, var inte direkt på topphumör efteråt, men fick tag på FUmmelfot som räddade mig från en ångestkväll och följde med till Villerkulla på en oerhört trevlig fika. Blev ompysslad och hon satt och pillade med mitt hår, precis vad jag behövde, humöret var mycket bättre efteråt =)

Nu har jag spenderat två dagar hemma hos mor och phar, underbart att komma hem ibland, komma ifrån stadsluften och bli lite ompysslad och överöst med kramar ^.^
Blev två härliga vårpromenader igår, njöt av solen och värmen. Kändes som att det skulle bli en lika härlig vårdag idag när jag stod och njöt av vårmorgonen från balkongen.
Men neeeejdå...S.N.Ö.!!!!?
Jag begriper inte...det var ju vår nyss?
jaja, det blir iaf lite ljutt av snön, alltid något.

Nu ska jag nog lyssna på min kropp som skriker åt mig att gå och lägga mig.
Nya lakan.
Nyduschad.
Mmmm.... sova gott! *mys*

snart är det lördag!


-kram-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag räddar dig från vilken efter-tenta-ångest du vill. :)

2009-03-18 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback