You're the reason I'm longing for home


Summering av helgen:

Det var intensivt, men kul.
blev lite mer dricka än jag hade tänkt mig, men vart inte sådär jobbigt bakis.
Lagade SÅ goda pajer!
Bowlade, jag gillar att bowla =)
Åt en Halelujafrukost på Condeco igår, gudomligt gott!! ( vi inte kunde vara hemma, vattnet var avstängt från kl 08:00)

nöjd ^_^


Ojoj, efter en underbar helg med vänner, fest och god mat har tentaångesten återigen hittat fram, nu med dubbel kraft. Men denna gången ska den jäveln inte vinna, tentan är min och jag SKA klara den!

Älsklingen fyller år idag, stekte pannkakor till frukost åt honom (måste dock öva lite, det gick lite si och så), riktigt uppskattat :) Hade slagit in fintt paket också, nya skivan från Elin Ruth Sigvardsson, lovely! Nu ska jag kasta mig in bland gamla tentor och övaövaöva så jag kan känna mig nöjd och glad när jag går från skolan på torsdag efter tentan!

längtar till fredag också! =)
-Mors på er!-
/Cilla


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja heja dig! Jag håller alla tummar jag har för att det ska gå bra! :) Och jag längtar också till fredag! :D (och vill gärna bli bjuden på en av dina fantastiska pajer någon dag/kväll om det går för sig? ;)) Gratta Per från mig!

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback