addict

Jag är trött.
De senaste dagarna har jag varit galet trött.
Jag kan verkligen inte komma på varför! Undrar om det har att göra med att mina vardagsrutiner blivit lite rubbade. Jag går inte upp samma tid, jag går inte och lägger mig i tid och jag har egentligen ingen anledning till att det blivit så! Så nu jäklar! Imorgon ska jag upp och ta mig ut på en liten löptur innan frukost för att komma igång, sen bär det av för att agera flytthjälp åt Ronja och hennes Björn. Ska bli kul :)
Idag har varit en bra dag, trots halvkoma. Lunchade med mammsen och sen bar det av med Fummelfot och Gabs till Bagaren & Kocken för lite ögongodis ^^ Tog mig därifrån med ett underbart litet zestjärn och en sprits. Så nu måste jag ju baka! Har massa idéer!!! :D
Kommer bli många återbesök dit när jag känner mig lite rikare. Sååå mycket underbara saker!! Jag är beroende, glöm klädaffärer, jag kommer att knarka köksredskap! ;P
Nu är det nog läggdags, somnar nästan vid skärmen...
nitenite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback