Reflektion...

Sitter här och småflinar litegrann, för i mitt vardagsrum står en underbar liten (eller ja, så liten är den ju inte, 42") platt-tv som kommer förgylla mitt liv förhoppningsvis ett bra tag framöver. Det känns som en bra investering för att avsluta 2010! :)
Ett år går så fruktansvärt fort, samtidigt som man hinner med så otroligt mycket!
Snart är det nyår och jag ska se till att denna nyårsafton kickar ass för att ta igen vad jag missade förra året när jag satt och terapivirkade och bölade om vart annat. Inte så svårt att slå det ^^

Det har varit ett intensivt år, det mest intensiva på länge tror jag och det har varit toppen! Så mycket jag har hunnit med, så många människor jag har träffat, så många nya erfarenheter. Farmor sade att om man ser tillbaka på det gågna året utan att varken skratta eller gråta så är det ett bortkastat år... Oj vad mitt år inte är bortkastat, det är skratt och tårar av alla de slag som fyllt mitt år och jag är tacksam för det, för alla vänner, familj och släkt som fyllt det med minnen och underbara stunder. Jag tänker på K-G som inte finns med längre, tänker på glädje och sorg och på allt det vackra jag har upplevt och sett.
2010 har varit ett fantastiskt år.
2011 kommer bli ännu bättre!

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback