You've got a friend in me

Att göra det som är rätt kräver mod.
Men ärlighet varar längst och i det här fallet bidrog det också till att en sten lyftes från mina axlar och tankekaoset är numera utrett och jag känner mig bra igen.

Det har varit ett par intensiva dagar med underbara människor, shopping och skratt med Ojla, film- och myskväll med T, stort släktkalas för världens sötaste farmor som fyllt 85. Vi var på Kajskjul 8 och åt gott och såg Tommy Körberg och Claes Malmberg köra the Big Bang Show. Helt fantastiskt! De överträffade förväntningarna totalt och jag har inte skrattat så mycket på länge! ^^

Ikväll ska Shade komma hit för film och jag har bakat lite kaka till filmen, vi ses inte så ofta, men det äralltid lika kul när det väl blir av. Längtar efter lite kramar, skratt och galen humor :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback