Don't leave me this way...

Det har varit en underbar helg med underbara vänner och god mat.
Fummelfot bjöd mig på världens godaste svampmackor igår, jag mådde så bra, nytränad, mätt och belåten med ett glas cava i handen ;) Vi gick ock lade oss tidigt, satt och gäspade redan kl. 18 så det blev gott om sömn inatt, riktigt skönt. Den var dock fylld med hat- och aggrodrömmar... skönt att få ut lite agressioner utan att det gör något, men irriterande att de stör min sömn.
idag var det Brunch hos Malin, nybakat bröd, massa goda frukter, ost, fil, yoghurt, te, ja allt man kan behöva helt enkelt! :)

trots denna härliga helg känner jag mig aningen vemodig, nere, ensam och övergiven... En såndär gnagande nedstämdhet som bara är ivägen...
FAN!
Är det dags för ett ihopbryt igen?


På torsdag ska jag träffa Fummeflot igen *längtalängta*
Men nu ska jag nog ta en rask promenad för att rensa huvet lite...

-bye!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötnos! Det var verkligen en toppenkväll, hoppas du hade kvar plats i magen för den andra frukosten. :)



Och det är lugnt att det blir lite deppigt och vemodigt. Låt det vara så, och inte slå över. Bara liksom konstatera att: "Jaha, idag är det inte så bra" och så gör du något du tycker om. krama pappa, virka, läs boken du lånade. Det blir bra. <3

2010-01-17 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback